Frozen boogies.

Då va det mörkt ute! Vaknade imorse och tittade på mobilen och det kändes som att ögonen skulle ramla ur ögonvrån för mobilen visade MINUS FJORTON grader! Tänkte att det säkert var fel på mobilen igen eftersom att den har strulat en massa på senaste men nej. Efter att ha gjort iordning sig och fått ordningn på sminket drog jag ut och tror ni att sminket satt kvar som det skulle när jag kom fram till skolan? nej. Sminket och näsan turades om att rinna hela vägen dit och det va så satans kallt att jag bara ville vända om och gå hem efter varje steg jag tog. Efter ca 5 min var det dock inte lika farligt längre för då koncentrerade jag mig mer på solen och det va uppfriskande att vara ute måste jag säga!
 
Nu ska jag lägga undan plugg en stund för snart kommer min fina fästman hem och då ska vi gå runt på stan och mysa <3
 
 
Jag bjuder på en bild på en morgonfrilla!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!