Christmas is upon us.

Ny mobil men ändå dålig på att blogga... Inte okej!

Idag pyntade jag och älsklingen granen och så jättemycket mer orkade jag faktiskt inte då jag blivit sjuk! Så typiskt men det stoppar inte mig från att fira jul!!! Runt fyra på eftermiddagen åkte jag och älsklingen till hans mamma för att sova här inför allt julfirande imorgon så nu sitter jag här med Jennie och myser :) vi har tittat på ensam hemma och nu läser vi skvallertidning så vi hörs lite senare igen!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3114622/images/2012/pic_50d78739ddf2b32cef00343e.jpg" class="image">


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!