Bye bye birdie.

Hej hej heeej!
 
Är jätteledsen men jag hinner inte blogga så mycket för om 5 min ska jag springa ut till flygbussen för idag sticker jag till tyskland! Mina föräldrar bor där så jag ska spendera resten av veckan med dom och planen var att Robin skulle åka med mig men han fick inte ledigt från jobbet så det blir bara jag som åker men på söndag är jag tillbaka igen. Kommer nog blogga lite därifrån också men inte mycket alls eftersom att jag och föräldrarna har planerat en del saker vi ska hitta på så jag önskar er en trevlig fortsatt vecka så hörs vi när vi hörs!
 
 
Jag och min kärlek <3 Kommer sakna ihjäl dig och om du läser här så kan du kika i julstrumpan när du kommer hem från jobbet ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!