Do absolutely nothing.

Idag var det full rulle på jobbet kan jag säga och efter endast fyra timmar var jag helt slut på vägen hem. jobbar 8-12 idag så efter det var det raka vägen hem. Efter ett tag kom Robin och Tobbe hit men vi blev rastlösa så vi drog in till stan istället för att möta upp Sara, nicke och Mike. Sötaste ungen i världen! Nu är det här inte så roligt att läsa för alla er som inte vet vilka alla är som jag skriver om så vi kan ju ta och skriva om någonting annat. Igår gjorde jag och Robin en spontan grej. Vi drog till Ikea och köpte lite grejjer och gjorde sedan om vårat vardagsrum helt och hållet! Ni ska se hur det ser ut nu! det är det mysigaste rummet jag har sett och jag älskar att sitta och titta på tv nu... okej, det gjorde jag innan också men nu gillar jag det ÄNNU mer! Ni ska få se bilder sen.
What to do now? Jag är ensam hemma så nu ska jag bara slappna av och njuuuuuuta av att inte göra ett piss för imorgon står tio timmars pass på schemat.
 
 
Så här ser det ut på jobbet när man sitter och gör nyckelkort till alla rum och lägger i info i alla mappar till gästerna, skoj!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!