Back on track.

Hello hi! Jag vet att det va ett tag sedan jag skrev men jag har haft fullt upp. Har jobbat massor och även saknat killen som har varit i prag på jobbuppdrag så jag tvingades vara utan honom i fem dagar. Inget att rekommendera när man är kär för en timme känns som en evighet. Under tiden har jag jobbat och haft myskväll med killens syster. Vi käkade allt som kommer fram om man slår upp onyttigt i ordboken. Onsdagen var jag ledig och då spenderade jag dagen men en vän från jobbet och ni kan aldrig gissa vad vi gjorde... vi gjorde en egen smörgåstårta! Jag har varit sugen på smörgåstårta i tre hela månader och ÄNTLIGEN fick jag äta en heeeelt själv. Eller okej, inte helt själv men nästan. Nu blir det mys med killen och hans bror som kommer över och imorgon står jobb på schemat men jag ska verkligen försöka att uppdatera här lite oftare än jag har gjort.

Så underbart med fint väder, kan känna att sommaren är på väg! Detta va förra sommaren.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!