Sweet stuff.

Sitter just nu på sängen och tar det lugnt och det är så skönt! Jag och killen ska dra in till stan om en timme för att gå runt och kolla lite i affärer och så ska vi kolla på en sak men det är inget jag skriver om i detalj än, ni får veta när det är mer aktuellt. Efter stan blir det jobb för min del men det är lugnt för det är bara fyra timmar och det är så mysigt att gå ifrån jobbet och vet att killen väntar utanför i bilen för att hämta mig! Borde börja fixa mig snart men jag orkar verkligen inte röra mig. Vi somnade runt fyra tiden igår och vaknade klockan tio. Smart? ehm nej, inte alls för nu sitter jag och gäspar men det är nog bra för på senaste tiden är jag alltid pigg när vi ska gå och lägg oss. Stackars pojkvän tänker ni säkert... det gör jag me haha!

Ge mig allt detta, eller nästan allt iallafall!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!