Sunday, time to relax.

Vaknade upp idag och såg att hela sovrummet va fyllt av solljus, underbart! Ingen av oss hade ställt någon väckarklocka idag och det va så skönt att bara få vakna av att man är helt utvilad. Igår gick jag upp kl. 07:30 för att jag skulle till jobbet och tro mig, jag ville bara ligga kvar i sängen bredvid killen och mysa hela dagen. nu har vi tryckt i oss stor frukost som bestod av ägg, kaviar, mackor, juice, skinka och smör såklart så nu är vi mätta och belåtna. Planen för idag är att städa hemma och dra ut till strömmen för att mata ankorna för vi har bröd hemma som ska slägas. Efter det blir det bara mys hemma med någon rulle för idag ska vi bara vila eftersom att båda ska jobba imorgon. Förresten, jag ÄLSKAR att sommaren är på ingång!

Italien förra sommaren.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!