Put ink on me.

Jag måste bara berätta att jag är sugen på att göra en ny tatuering snart. Har känt mig sugen ett bra tag nu och jag vill helst göra den innan det blir för sommrigt ute om man säger så. Orkar inte ha en till sommar utan bad och sol när man faktiskt kan passa på att göra en innan sommaren för att undvika det. Antingen blir det nu innan eller efter sommaren men snart iallafall! Har ju redan tre stycken och den senaste gjorde jag mer än ett år sedan... nästan exakt ett år sedan om jag tänker efter. Jag vill dock inte lägga för mycket pengar på det så väntar jag hellre. Men snart snart snart är det dags!

Funderar på att göra text på samma ställe som första bilden men är inte helt hundra än så det får jag fundera mer på!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!