My week so far.

God regning dag säger jag!
Det öser ner och jag funderar på att simma till jobbet för cykla blir inte av idag iallafall. Har varit duktig och cyklat hela veckan eftersom att jag slutar 00.00 och sista bussen redan har gått då men idag går det inte, kommer bli överkörd för att jag inte kommer se något. Har ändå tänkt ta lite kompledigt idag och sluta lite tidigare så då hinner jag med någon buss. Min vecka har mest bestått utav jobb tråkigt nog. Har fixat och donat hemma på förmiddagarna och sedan jobbat till 00.00. Robin har varit så snäll som har hållt sig vaken för att sen lägga sig med mig trots att han går upp kvart i sju varje morgon men igår vart det nog lite för mycket för honom haha! Pratade men honom innan jag började cykla, 10 min senare va jag hemma och då hade han somnat ;) Kn även berätta att det ringer en människa varje 30:e minut efter kl. 22 på kvällarna så det gäller att hålla sig sysselsatt annars går tiden så otroligt långsamt att man börjar rycka ur hårstrån från skallen för att ha något att göra. Jag brukar ta med en bok, ta av mig skorna, sätta upp fötterna på någon stol bredvid och läsa! Helt perfekt enligt mig!

Läser Förbannelsen av Stephen King... älskar den mannen! Finns ingen bättre författare.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!