Love it!

Godmorgon!
Sitter och äter frukost just nu. Killen gick precis och jag ska gå om ca 20 min så jag hinner precis med allt som ska göras vilket betyder att jag egentligen inte har tid för detta men det struntar vi i. Idag är det jobb som står på schemat till klockan tre och sen ska jag hem, vila och fixa lite hemma. Det jag ville berätta om va ju igår! Jag blev ägare av en ny väska som fin fina pojkvän köpte till mig och den är... oberskrivligt fin. Lägger upp bilder på den sen! Dessutom så blev det en klippning för killens del som verkligen behövde det och han va så söt som frågade mig om jag va nöjd med det <3 Det va något mer jag skulle berätta... helt blank i huvudet... jo juste! När killen hade hämtat mig igår kl. 20.30 från jobbet kom vi hem och duschade och va allmännt slappa. Jag sa att jag va hungrig så då ska killen att han skulle slänga ihop något så kunde vi äta lite och titta på tv innan vi skulle lägga oss... slänga ihop något litet? Människan lagade lövfärsbiff med klyftpotatis och tsatsiki! Och det va den godaste lövfärsbiffen jag har ätit! Jag säger det igen: han är perfekt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!