Week-end.

Min helg har varit underbar kan jag ju börja med för det har den verkligen!

Igår va jag och killen ute och åt på en sushi restaurang för att fira 4 månader som vi egentligen firar imorgon ;) Vi satt och åt, snackade om allt möjligt som vi är så bra på och bara hade det hur bra som helst. Han och jag passar så jäkla bra ihop... vi sitter mittemot varandra och känner oss hur trygga som helst för att vi vet exakt var vi har varandra och så tittar båda upp och bara tittar på varandra och utan att ens behöva säga det så säger vi allt med ögonen. Jag har aldrig känt mig mer kär förut och inte heller mer älskad och säker. Det är underbart när man hittar en person som får en att sprudla inombords och helt plötsligt är allt som hänt en tidigare i livet värt det för annars hade man ju aldrig varit den personen man är nu.
Efter restaurangen gick vi hem och kollade på Baksmällan (lika roligt varje gång!) och bara mös i soffan!

Idag blev det en tur på stan eftersom vi såklart skulle vänta till sista sekunden med att köpa en adventsljusstake. Vi drog ut och jag visste precis vilken jag ville ha:

Denna blev det från Indiska för 149 kr. Det är stilren och funkar även efter jul!

 

Sedan gick vi bara runt och kollade runt, fönstershoppade lite innan vi kom till Cubus för då kunde jag inte hålla mig: jag ville in! Det slutade iallafall med att vi hittade 5 sjukt snygga tröjjor till pojkvännen som verkligen behövde nya tröjor i lite olika färger och dessutom så var det 30 % rabbat på alla plagg! Vi tog bara 5 tröjor som han skulle testa och alla satt hur bra som helst! Jag satt inne i omklädningsrummet och dregglade haha! Har man en snygg pojkvän så har man ;)

 

Nu har vi bara myst i soffan och inte gjort mycket annat. Ute hör man stormen som inte verkar lugna ner sig. Skulle ut på balkongen men höll på att blåsa bort så det var bara att gå in igen!

Hoppas på bättre väder imorgon!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!