Endless.

Att sitta framför datorn och bara kolla upp allt som ploppar upp i huvudet är en av de mest avslappnade grejjerna som finns enligt mig. Man sitter och klickar på allt och helt plötsligt har 2 timmar bara försvunnit fort som fan. Vad hände?!

Har det lite tufft just nu... Kommer ingenvart känns det som och det suger. Jag som älskar att planera kan inte ens planera vad jag ska göra imorgon för det finns inget att göra förutom att tvätta och se om några nya jobb har dykt upp på alla sidor jag är skriven på. Jag hatar att jag inte ens kan hjälpa min kille som sliter för att fixa allt... Känns segt för jag vill bara säga att det är dags att ta mig själv i kragen men inte ens då kommer jag någonvart! Har tagit mig själv i kragen varje dag och gjort ALLT jag kan göra men sen tar vägen slut.
Jag vet att det kommer lösa sig och att allt kommer bli bättre men jag vill inte förlora det jag har för förutom allt det här så har jag aldrig varit så här lycklig i hela mitt liv och det är ju värt att tänka på. Efter regn kommer solsken, litar verkligen på det nu.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!