Christmas.

Min kära pojkvän älskar julen och julpynt. Det gör jag också men jag släppte det där flera år sedan av någon anledning men vad gör man inte för kärleken ;) I måndags när han kom hem från jobbet hade jag julpyntat som in i helevet och jag måste säga att jag är väldigt nöjd med resultatet! Han blev glad som ett litet barn på julafton så jag lyckades med det jag ville!

Julgranen! Vi ska ut någon helg snart och välja ut stjärna till toppen tillsammans :D

 

Nya julgardiner, två julstjärnor med fot och lite glitter här och var!

 

Allt jag köpte kommer från Rusta för bättre priser hittar man ju inte! Inte dyrt alls! Köpte glittret till julgranen men det kändes för mycket så jag lindade det runt gardinstången istället och det vart ju riktigt fint! Nu är det julstämning på gång så ikväll blir det mys framför en julfilm med glögg :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!