Time.

Jag har hittat två klockor som jag har blivit helt förälskad i... Jag gillar att ha på mig klockor eller armbandsur ska vi nog säga men jag har inte hittat den perfekta... men nu har jag det!

Märket är Michael Kors och båda kostar 2 995 kr.

MK 5263


MK 5223

 

Jag är mest kär i den andra som är ljusrosa eftersom att jag är mörkare i hyn, tror att det skulle vara den perfekta färgklicken! Får se vad som händer i framtiden men nån dag ska jag ha en av dessa! Så är det alltid med mig... jag blir kär i något och då har jag bestämt mig och det spelar ingen roll om alla hinner köpa samma sak eller modet förändras, jag får min kärlek tillslut ;)


Kommentarer
Em

snygga!

2011-12-12 19:19:24
URL: http://lillaems.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!