The new year is getting closer.

Idag är det den 29:e december och det betyder att år 2011 snart är slut. Ganska sjukt när man tänker på det för åren är ju inte något som typ VM eller EM i fotboll som äger rum igen efter 4 år utan när ett år är slut är det verkligen SLUT! No more, ingen repeat knapp alls. Har jag då haft ett bra år är frågan?
Ja, utan tvekan! Jag har haft otroligt kul och träffat en fin bästa vän som ställer upp i vått och torrt och så har jag träffat killen jag ska spendera resten av livet med och det är något man drömmer om som tjej men jag kan säga att "den rätta" finns.

Jag har även lärt mig mycket om mig själv som t.ex. vad jag vill och inte vill ha i mitt liv och även vilka personer jag inte behöver i mitt liv för att de bara trycker ner mig eller påverkar mig negativt och jag kan säga att jag är lyckligare än någonsin.

Jag säger tack för ett bra år men nästa ska bli bättre och det är jag nästan säker på att det blir ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!