Rested like hell.

Jag har sovit så gott! Det är helt otroligt vad skönt det känns och även om jag har varit hemma så har jag inte känt mig så här utvilad på ett bra tag nu.

Killen blev trött runt halv tio tiden igår (chock för mig som inte kände mig ett dugg trött!) så vi gick och la oss i sängen, han somnade ganska fort och jag låg och kollade på CSI men efter några avsnitt började jag redan känna mig trött så jag är helt och hållet utvilad nu!

Det är ju jättebra på ett sätt för jag kan säga att en av de värsta sakerna är att vara trött, seg och sedan få den där hemska huvudvärken man får när man är jättetrött. Jag kan sova till ungefär 10 men om jag inte går upp då och fortsätter sova... ja, då är det helt kört för mig för då kan jag sova exakt HELA dagen! Blir aldrig pigg.

MEN nu är ju frågan... vad ska man hitta på nu?! Kanske ut och springa lite eller bara gå på en morgonpromenad?
Nu började det regna... jag lägger mig och läser :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!