One more.

En till människa i min omgivning som är gravid och ska få barn snart. Vad är det som händer?!
Är jätteglad för deras skull, känner båda men det stör mig att alla är så glada och speciellt deras föräldrar verkar vara överlyckliga! Killen är ett år yngre än mig och tjejen är två år yngre... Varför är det så fel att JAG vill ha barn? Är så jäkla dålig på allt annat (förutom att vara en bra lyssnare) så jag är väl inte ämnad att göra nåt speciellt. Känns som att alla är glada för ALLA andras skull men när det kommer till mig så blir det alltid :"va? jahaa... ah okej men vad roligt då"... suck suck suck! Jag behöver bara skriva av mig lite för jag vet att det finns många som skulle vara jätteglada för min skull men jag är tjej så jag behöver dampa av mig ibland ;)

Bajs på alla. Over and out.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!