Love the feeling.

Mätt, mätt och otroligt lycklig är det som beskriver dagen bäst!

Imorse drog jag och killen iväg till hans mamma för julfirande och snacka om mycket mat! sedan säger de att det är en tredjedel av matne som brukar stå på julbordet hos de på julafton... Nästa år blir det inga jeans utan strumpbyxor för min del så slipper man sitta med uppknäppta byxor efter maten!
Sedan var det även julklappsöppning och jag är så LYCKLIG! V fick allt vi behövde! En stavmixer, vattenkokare och en smörgåsgrill (som vi förövrigt redan har testat ;)) och så fick vi även individuella julklappar! Killen fick ett presentkort på GAME och jag fick ett presentkort på Törnrosa spa vilket passar helt perfekt för nu kan jag gå och fixa mina naglar :D vill ha akryl eller gele men är inte heöt säker på vad det blir än för jag vill veta mer om vilket som håller bäst.

I tyskland fick vi också julklappar :D fick kläder och lite annat smått som va jättebra!

Imorgon är det sista julfirandet förr oss och det äger rum hos min pojkväns pappa så imorgon blir det som sagt strumpbyxor för min del!


Eftersom att jag missade Victoria's Secret fashion Show som är en tradition för mig och dessutom var smart nog att missa reprisen idag ska jag kolla på showen nu men först ska jag pussa sönder min pojkvän!!!


Sardinien 2011... drömmer mig dit nu!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!