Love a good crime.

Kan berätta en sak för er om mig. Jag älskar allt som har med mord att göra och nej, det är inte exakt som det låter utan jag älskar kriminalserier, deckare, kriminalromaner och allt sdant. Kan sitta och titta på CSI i flera timmar och även riktiga kriminalserier som t.ex. kvinnor som mördar. Dubbelspel är en av de bästa böckerna jag har läst i mitt liv och om det finns andra som gillar kriminalromaner lika mycket som mig så rekommenderar jag den boken starkt!


En kvinna är otrogen, sedan ser hon sin man mörda killen hon var otrogen med men det är inte allt utan det är en sjuk bok som verkligen inte slutar som man tror! Den är skriven av James Patterson och Michael Ledwidge. LÄS DEN!

Om jag hade haft disciplinen och intelligensen så hade jag blivit kriminalutredare utan tvekan men tyvärr så är inte fallet... hahah fallet, bra ordval där! Näe, tänkte bara berätta lite om mina intressen ;) Mer info om andra intressen kommer någon annan dag, kan ju inte berätta allt nu!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!