Hey ya.

Funderar på att ta en promenad... nej det orkar jag inte och vädret suger. Jaaaa, jag vet att det inte finns dåligt väder utan bara dåliga kläder men det struntar jag i just nu. Det regnar så jag håller mig inne en stund till!

Min kväll igår slutade med två filmer men egentligen var det tre. Jag såg A Cinderella Story, sedan satte jag på Man On Fire men den har man sett så många gånger att jag spolade förbi alla jobbiga scener och i princip bara såg början och slutet och sedan såg jag halva 27 Dresses så enligt mig blir det två filmer ;)
Efter det kom killen förbi och hämtade upp mig för att åka en snabbis till hans pappa och där fick jag en av mina julklappar som han hade gömt undan där... MIN PARFYM!!! Jag hatar att behöva byta parfym så när min älsklingsparfym tog slut några månader sen grät jag nästan floder och äntligen är vi återförenade... eller okej, det är ju en ny flaska men ändå!

Jessica Simpson - Fancy, bästa parfymen enligt mig då jag älskar söta och fruktiga dofter!

 

Näe, nu ska jag nog gå och träna lite! See ya later!


Kommentarer
Claudia

-Bra här med,jo dådet blir bra :D

vad gör du?

2011-12-16 15:45:59
URL: http://alwaysclaudia.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!