From one place to another.

Idag händer det grejjer! Om lite mindre än 3 timmar sätter jag mig på bussen mot stockholm för att hänga med min fina vän Thuy och imorgon bär det av till TYSKLAND! Jag har längtat så mycket! Det ska bli kul att få träffa föräldrarna igen, visa min kille staden de bor i och bara ha det mysigt för jag kan nämna att Tyskland har de mysigaste julmarknaderna jag någonsin sett! Det är en helt annan upplevelse.

Idag fick jag även sms om att mitt ID kort är klart så det ska hämtas innan jag åker också, vill ju se hur det ser ut! Packningen är klar som tur är så det är bara jag som måste hoppa in i duschen men man blir ju så seeeeeg.

Jag har sovit jättedåligt de senaste dagarna men idag känner jag mig helt utvilad så jag är redo för alla resor! Min pojkvän ska ju också till Tyskland men vi åker tyvärr inte samma flyg för han flyger från Skavsta så honom får jag träffa där :)

Jag vet inte hur det blir med bloggandet i helgen men om jag av någon anledning inte skulle hinna blogga så kommer det en fet update på tisdag eftersom att jag kommer hem sent på måndagen.

Jag önskar er en GOOOOOD JUL med massa god mat och mys! <3

Jag i Tyskland förra sommaren.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!