Can I even BE hungry?

Helluu!

Vi hade ställt klockan på 8 imorse för att vi endast hade parkering till kl. 8 men vaknade vi då? No Sir! Vaknade runt kvart i tio istället och flög upp för att dra ut och kolla om man hade fått böter eller inte och det visade sig att vi hade haft tur :D Sedan var frågan vad vi skulle göra härnäst eftersom ingen av oss vill betala parkering (det är svindyrt här!) och att köra runt är inte heller något alternativ. Nu kan jag iallafall meddela att vi står på någon annans plats här bakom vårat hus men vi får hoppas att de är bortresta ;)

Idag är det dags för det sista julfirandet och jag längtar! Men innan det ska lite annat fixas. Mitt ID-kort hade ju kommit redan innan jag åkte till Tyskland men jag hann aldrig hämta det så det ska hämtas idag och sen kl. 14 har jag en intervju så det ska bli jätteroligt!

Nu ska jag sätta mig och kolla på Victoria's Secret Fashion Show för det blev aldrig av igår så vi hörs senare!

ps. snart är det nyyyyyyår och jag längtar ihjäl mig!!! men mest längtar jag till nyårskyssen med min fina pojkvän :D ds.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!