Playing games.

Vaknade kl. 7 imorse av att katterna sprang omkring här hemma och lekte. När man har haft sina djur ett tag så vet man exakt vad dom vill och hur dom tänker. Jag vet att när dom låter mycket på morgonen betyder det att dom vill ha mat. Då är det bara att gå upp, ge dom mat och lägga sig igen för efter maten kommer dom och lägger sig i sängen och sover. Exakt så gick det till imorse så efter maten fick jag sova till 10 imorse, så skönt! Sen dess har jag bara tagit det lugnt och ätit frukost framför tvn vilket enligt mig hör till söndagar. Blir nog en sväng på stan idag om en stund.  Först tänkte jag berätta hur mina dagar har sett ut. I fredags vaknade jag upp pigg och glad eftersom att det var fredag! Mina planer var att fixa lite hemma och sen på kvällen skulle sabina komma över så skulle vi äta middag och dricka lite vin men allt det kunde jag glömma. Startade min dator för att skicka in uppsatsen vi har haft två veckor på oss att skriva och till min fasa är den inte där! Letar överallt i datorn men det enda jag hittar är en fil som heter som den jag letar efter men det enda som är skrivet är tre fjuttiga meningar. Efter en timmes letande fick jag ge upp så det vad bara att avboka kvällens planer och sätta sig i soffan med datorn. Sju timmar senare var jag klar. Vissa tänker att det va sjukt att jag satt i sju timmar i sträck men jag tänker att det va sjukt att jag lyckades göra en uppgift på sju timmar som vi haft två hela veckor för! Hursomhelst var jag stolt som fan så kvällen avslutades med en kebabtallrik och serier. 

Lördagen spenderades hos blivande svärfar och hans fru som bjöd på semlor och indisk mat. Planen var inte att spendera hel söndagen där men så blev det! Vi satt och pratade, drack kaffe och sedan såg vi andra hunger games-filmen som va helt otrolig! För er som drar er för att se den som jag gjorde: se den nu! 

Har haft en grym helg och jag är helt och hållet redo för nästa vecka! Let the games begin... 






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!