A list of things.

Eftersom jag skrev i förra inlägget att ni skulle få en lista så tänker jag även hålla det jag lovade. Jag vet hur jag själv fungerar så jag börjar med en enklare lista innan jag kör på en sån där som man måste skriva varje dag. Då kör vi!

1. Hur gammal är du? Jag är 23 men fyller 24 om två veckor.

2. Hur gammal känner du dig? Jag känner mig nog som 25... eller det varierar. Ibland känner jag mig som 18 och ibland som 30, beror nog på humöret ;)

3. Vad har du gjort idag? Jag har sovit ut, pluggat, varit en snabbis i skolan, postat lite grejer inför bröllopet, tittat på serier och på tv.

4. Vilken film såg du senast? Bridesmaids. Såg reklamen och blev sugen att se den igen,

5. Vinter, vår, sommar eller höst? Måste säga att jag föredrar sommaren men däremot vet jag att när jag bodde i Tyskland hatade jag sommaren för där va det alldeles för varmt! Sommar i Sverige är perfekt.

6. Är du besatt av någonting? Jag är besatt av musik och kärlek. Kan offra mycket för kärleken (både på gott och ont) och musik... Går inte en dag utan att jag drar på musik högt och bara njuter. Kan även tillägga att jag är besatt av bebisar men vem är inte det liksom?!

7. Vilken är din favorithögtid? Julen, utan tvekan! Älskar allt som har med julen att göra. Julbelysning, pynt, julgranen, julklappar osv.

8. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? Jag skulle vilja befinna mig på en strand i Thailand. Skulle nog ge min högra arm just nu för att få vara där. Sitta i bikini och njuta av en iskall pepsi...

9. Vilken plats har du besökt som du INTE vill besöka igen? Det måste vara Tunisien. Gillade inte hur människorna behandlade oss tjejer, hur magra djuren var ute på gatorna eller maten där som gjorde att vi låg matförgiftade i 5 dagar utav 7. Det var en hemsk upplevelse som tyvärr förstörde platsen för mig.

10. Vad lyssnar du på just nu? Exotic - Priyanka Chopra feat. Pitbull.

11. Snarkar du? Ja, tyvärr gör jag det. Snarkar mer än dom flesta killar/män.

12. Vilka smeknamn har du haft? Tinis, Bambi, Tinchen, Teenie Weenie, Ninni (Robin som brukar slänga ur sig det).

Så det var en kort lista där ni kanske fick veta lite mer om mig. Det tog mig bara 1 timme att göra den här för jag började titta på tv vilket inte var så smart. Hoppas ni har en bra kväll så hörs vi någon annan dag eller kanske till och med senare idag!

 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!