Not obeying me.

Min kropp lyssnar inte längre på mig! Körde ett 90 minuters pass ikväll som innebar skivstång i 45 och sedan direkt efter spinning i 45 minuter. Mina armar och ben är just nu gjorda av spagetti känns det som och även om jag älskar känslanoch förändringen i kroppen så funderar jag på hur öm kroppen kommer kännas imorgon! Älskar att jag verkligen är igång med träningen igen och jag märker hur kroppen förändras och blir starkare för varje dag. 

Tillbringade även 3 timmar i skolan på förmiddagen där vi hade en jätteintressant föreläsning om borderline och personlighetsstörningar. Fick även reda på min praktikplats för den här terminen och jag ska tydligen vara på Vrinnevi sjukhus! Hur grymt är inte det!?! Få jobba på sjukhus... Längtar lite! 

Nu ska jag ta en lång varm dusch, sedan dra på mig myskläderna och lägga mig i sängen och läsa! Robin är iväg på jobbresa igen, denna gång i Österrike, så jag flyger solo ikväll men imorgon får jag sällskap!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!