Give it one more try.

Då har blogg.se uppdaterad appen vilket gjorde mig mer motiverad till att blogga igen. Fråga mig inte vad jag gjort sen sist jag skrev för det är för mycket att berätta men jag kan berätta om de saker jag kommer på just nu. Har hunnit köpa en ny vinterjacka och nya vinterskor och jag måste erkänna att jag längtar lite till vintern nu! Kommer dock ångra den meningen när slasket kommer men det tar vi då. Bröllopsplaneringen är igång för fullt! Har beställt en av brudtärneklänningarna så den ska testas och kritiseras av mig och mina fina brudtärnor. Antalet gäster har stigit, vilket är jätteroligt men det gör att vi nu letar efter ny festlokal. Som tur är har vi gott om tid men som blivande svärmor säger så flyger tiden förbi nu! Vi började planera bröllopet dagen innan midsommar i juni och nu är det helt plötsligt september!!! Vad hände med tiden?! Tycker dock att vi ligger bra till i vårat tidsschema så det är lugnt! Idag var svärmor på besök och fikade så det blev en del bröllopssnack och mys med henne! 

Hörs snart igen, hoppas vi!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!