Amazing love.

Har blivit beroende av House MD! Är inne på säsong 4 nu och visst, avsnitten har ungefär samma mönster men jag älskar att det finns en story bakom allt och alla karaktärer. Mitt andra beroende är ju CSI las vegas och där har vi coola fall som aldrig går att förutspå men knappt någon story karaktärerna emellan så med dessa två serier får jag den perfekta blandningen! 

Idag har jag tillbringat förmiddagen i skolan, en snabbrunda på stan och sedan framför tvn. Gick förbi Stadium och köpte grymma nya träningsbyxor! Åkte sedan hem och väl hemma somnade jag nästan direkt. Kunde inte somna igår så imorse va jag inte ett dugg utvilad. Tog igen det med två timmars powernap och när jag vaknade kände jag doften av mat. Gick upp och såg att älsklingen stod i köket och gjorde taccos! Hur perfekt är inte han! Nu ska jag lägga mig i sovrummet och läsa lite ur min nya bok som jag lånade från biblan!






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!