Sleepyhead.

Trött som en gnu är jag just nu (har ingen aning om gnuar är trötta) och när klockan ringde imorse var det ingen glad Tina som stängde av alarmet. Igår åt vi en stor brunch som bestod av våfflor och efter det skulle vi egentligen storstäda men vi blev lata och tog det lugnt och sedan vet jag inte vad som hände men vi somnade från 13-16 och då var det kört. Robin vaknade upp otroligt pigg och ville storstäda enligt planen så vi satte igång. Till alla er där ute som hatar att städa: när killen vill städa, gör det! Efter att ta städat i 2-3 timmar började vi laga middag och åt sedan den godaste korvstroganoffen jag någonsin smakat!!! Min kille kan verkligen laga mat! Sen började vi slappa igen så vi blev aldrig klara med städningen och när det var dags att lägga sig kunde vi inte sova!!! Jävligt konstig dag måste jag säga och nu är jag så jäkla trött att jag knappt vet vad jag heter. Har sovit i tre timmar och ska jobba nu men slutar som tur är kl. 14 så det är inte en lång dag. 

Hoppas ni har en bättre start på dagen och att ni är piggare än vad jag är just nu!







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!