Push through all.

Nu är det kallt ute och jag måste säga att det är ganska skönt. Hatar när det är kallt ena dagen och varmare andra dagen så man svettas ihjäl i sin vinterjacka som man dragit på sig. Är på väg till jobbet nu för ett kvällspass på våning 5. Skulle ju jobba där några dagar sedan som jag skrev om men det blev lite strul så jag fick jobba på våning 4 som vanligt men idag ska jag få lära mig femman. Igår jobbade jag också och ni anar inte hur roligt det var. Älskar jobbet och jag älskar alla människor på jobbet så jag känner mig jävligt lyckligt lottad och tänker jobba arslet av mig nu för att behålla detta jobb. Det är inte så att jag håller på att bli av med jobbet eller något sådant utan vi är så många vikarier just nu så man måste verkligen göra sitt bästa och sticka ut för att visa att man faktiskt kan och vill. Kan säga att jag ligger riktigt bra till just nu så nu kämpar jag vidare! Efter jobbet kommer jag nog ta en dusch och sen somna fort som attans så vi hörs någon annan dag! 


Nya ljushållare som vi köpte igår till vårat matbord, love love love❤️

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!