Keep it strong.

Ikväll ska det bli spännande för jag ska jobba på samma ställe som jag brukar men idag är jag vikarie på en helt ny våning vilket också innebär ny personal att lära känna och det viktigaste: nya boenden att lära känna. Kommer bli intressant men riktigt bra för det innebär mer jobb för mig vilket resulterar i mer erfarenhet och mer cash. Imorgon och på fredag är jag ledig än så länge men tror nog att det kommer bli jobb, magkänslan säger det men vi får se. Kan berätta om ett litet köp jag gjorde igår. Håller på att spara ut naglarna så gott det går inför bröllopet. Har alltid haft korta naglar vilket inte har stört mig så mycket men på bröllopet vill jag inte ha lösnaglar utan en extra tip på nageln går bra men helst mina egna naglar så mycket som det går. Det jobbiga är att spara ut till långa naglar med det jobbet jag har där man inte får ha för långa. Skulle inte ens gå om man fick för dom skulle gå sönder direkt. Nu har dom blivit jättefina så för att behålla dom har jag nu investerat (40 kr) i en ny nagelfil. Multifilen kalkar jag den då den klarar av allt som behövs så jag är supernöjd. Sitter på spårvagnen nu och tänker på hur bra den är och att jag alltid ska ha den i väskan och kommer då på att den ligger kvar hemma... Fail. Från och med imorgon ska jag ha med den! Haha




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!