So darn good.

Underbara dagar! Tänkte uppdatera om vad jag har haft för mig på senaste tiden. I torsdags åkte vi iväg med klassen på katastrofövning till Arkösund men mer om det kommer sen. I fredags kom pappa på besök från Tyskland och det var meningen att vi skulle hämta honom på Skavsta men stackars Robin som va trött redan på morgon lyckades låsa in nycklarna i bilen på jobbet så han var tvungen att ringa om hjälp för att få upp bilen och när allt det var klart hade pappa redan hunnit med bilen och var på väg hit så det läste sig som tur va! På kvällen åkte vi till Robins pappa och grillade med hela familjen och spelade kubb, grymt lyckad kväll!!! Idag spenderade vi dagen på stan, åt glass och satt och hade det mysigt vid vattnet på vägen hem. Middag åt vi på Indra och ni skulle ha sett oss! Maten kom och som tre hungriga gamar slukade vi maten på ungefär tre minuter... Kändes som det iallafall haha!

Nu ska jag fortsätta kolla på Eurovision, som jag längtat!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!