No sleep needed.

Trött, så otroligt trött. Har jobbat 7-15 med tre timmars sömn vilket aldrig är min grej. Jag går runt hela dagen och gör det jag ska men sen på vägen hem bryts kroppen ned totalt. Anledningen till den korta sömnen? En viss pojkvän kom hem rund om fötterna från firmafesten och tyckte att det var roligt att ha ner saker i hallen. Han säger att det var katten men jag är inte helt säker att jag tror på det haha! Mysig var han iallafall! Fick fler jobbtider idag och nu ska jag hem och sova en stund så jag orkar träna sen!

Hörs senare!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!