Making memories forever.

Tänkte gå in och skriva ett inlägg och då ser jag ett skrivet inlägg som inte blivit publicerat. Irriterande som attan men inte mycket att göra åt saken nu. Tänkte berätta om helgen som varit. I torsdags hade jag min sista dag på praktiken och gissa om det var skönt att få sova ut på fredagen! Robin var också ledig så vi hade en relaxdag med en runda på stan. I lördags blev vi hämtade och åkte sedan ut till skärblacka för grillning med familjen och sedan minneskonserten. Måste säga att det blev en grymt lyckad dag med lagom dricka, fint väder och underbart sällskap! Även dans för min och Robins del haha! Vi bestämde oss för att sova över vilket visade sig vara smart för jag somnade direkt när jag la mig! Nästa dag vaknade vi upp, åt frukost med familjen och satt sedan bara ute i solen och njöt och pratade om allt möjligt. Runt 15-tiden åkte vi hem och åt god mat och bara hade det mysigt.

Idag är jag ledig så det tvättas och städas här hemma så vi hörs sen!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!