Amazing blood.

Jag är så lycklig! Kom hem från skolan en stund sen och ni anar inte vad jag har gjort idag! Kan börja med att berätta för er som missat det att jag är livrädd för blod (bra yrke jag valt då, i know) och nålar håller jag mig undan ifrån men idag sattes allt på prov. Idag skulle jag ta blodprov och visa att jag kan alla steg som behövs och jäklar vad nervös jag var innan men det gick hur bra som helst! Kunde allt och svarade inte fel på någon fråga. Dessutom så prickade jag rätt på första försöket och fick ut tre rör! Gick därifrån med världens största leende!

Sitter och tittar på top model nu och äter kellogg's special K (red berries) med fil. Ikväll blir det filmkväll för jag är ensam hemma och imorgon kommer Jennie hit! Vi drar till Stockholm på äventyr på söndag och jag längtar!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!