Feeling the vibes.

Då är dagen här då jag inte har sovmorgon och jag vill inte gå upp! Täcket är så skönt och lockande... Tur att jag är hungrig och måste upp för att äta för annars hade jag nog somnat om. Idag blir det skola från 9-12 och sedan ett step-pass ikväll men däremellan ska plugg klämmas in så det blir en fullsatt men rolig dag. Jag som älskar påsk börjar känna av alla påskvibbar och det känns underbart! Igår kom Robin hem med den största godispåsen jag har sett, någonsin! Precis som förra året så skriver vi små lappar och gömmer här hemma så man får gå runt på skattjakt efter påskägget! Nää, nu måste jag äta frukost men jag hoppas ni får en underbar dag!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!