Panic in the morning.

Min morgon började inte som vanligt. Vaknade av att Robin sa något och att shelly låg och gosade i mitt hår. Tog mobilen och kollade på klockan och såg att den var... 06.55! Börjar 7 så paniken slog till som en käftsmäll och jag är inte att leka med när jag får panik. Som tur var har vi lånat bil och Robin erbjöd sig att köra mig till jobbet så det enda jag missade var morgonmötet! Efter den incidenten har dagen rullat på jättebra! Oftast blir det så att resten av dagen också blir skit för att dagen börjat illa men jag har haft tur. Nu sitter jag på spårvagnen hem för om en timme kommer Zeldas nya ägare och hämtar henne! Är så glad för henne men det kommer bli så tråkigt att inte se hennes gosiga huvud guppa runt hemma haha! Hon är ganska rund om huvudet och ser lite mongo ut. Det blir nog bra det här!

Var även och klippte mig igår och hela 15 cm åkte av så nu är jag nöjd som attans och håret känns fräscht trots ruffset!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!