It's a beautiful day.

Idag har jag haft en grym dag! Imorse mötte jag upp min fina vän Malin. Vi började med lite frukost på McDonalds och sen gick vi runt på loppmarknaden som va enorm! Hittade dock inget fint där men det fanns även en loppis inne i stan och där hittade jag en grymt snygg jeans/munkjacka för 20 spänn!!! Lycklig tjej? YES! Köpte även myggmedel för jag är så överkänslig mot myggor att det är jobbigt. Får extrema myggbett som gör ont tillslut så nu är jag skyddad och nöjd. Imorgon ska vi iväg tidigt på Simons konfirmation och efter det är mottagningen hemma hos Robins pappa och det ska bli en massa gott för han är grym på att baka!

Sitter och kollar på grey's anatomy nu så hoppas ni också har en trevlig kväll!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!