Icecream dream.

Nu var det ett tag sen jag skrev men blir så när det är mycket annat som händer. Robin är iväg på jobbresa i Italien och han kommer hem på måndag. Igår åkte jag ut till blivande svärmor och hade det mysigt där. Kom inte hem tomhänt heller utan Felli åkte med mig och sov över igår. Vi drog ut på en promenad och passade på att njuta av en glass på Halvars i det fina vädret och sen på kvällen tittade vi på tv och spelade words in a pic. En bra dag och kväll helt enkelt! Nu sitter jag på spårvagnen på väg till jobbet för vädret bestämde sig för att vända totalt så idag öser regnet ner. Trots uppehåll just nu kändes det bäst att inte ta cykeln. Hoppas ni har en bra kväll så försöker jag skriva efter jobbet imorgon!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!