Disaster in my way.

Blä börjar vi dagen med. Kom hem från ett jättebra jobbpass igårkväll och åt god mat hemma framför ett avsnitt av grey's anatomy. När jag sedan skulle tvätta ansiktet tänkte jag ta av mig min förlovningsring och lägga den på handfatet som jag brukar men vad ser jag då? Ingen ring. Så fick jag en flashback. Skulle börja kvart över fyra igår men när jag kom upp var det lite panik så jag tog av mig den och la den i fickan. Min plan var att hänga den i min kedja som jag brukar men det glömde jag helt bort då arbetet bara flöt på efter det. Som undersköterska slänger vi våra kläder i stora tvättsäckar efter ett pass då dom ska tvättas. Paniken steg när jag insåg hur det låg till så jag ringde till jobbet och som tur var så sade nattpersonalen att de inte rör tvätten så nu är jag på väg till jobbet för att rota igenom tvätten innan jag börjar och jag kommer böla som ett litet barn om jag inte hittar den! All stress angående ringen resulterade i att jag inte kunde sova förens kl. 3... Trött och illamående och smått panikslagen är jag nu. Hörs efter mitt pass om hur det gick!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!