Rules and laws to follow.

Äntligen! Nu är jag hemma efter ännu en skoldag och jag är helt slut i skallen. Har precis tryckt i mig lite mat för redan efter en timme i skolan kände jag hur magen kurrade trots en stor frukost imorse men ibland har man sånna dagar. Jag hann även se nya avsnittet av pretty little liars och new girl så nu är jag i soff-mode och har inte tänkt röra mig härifrån på ett tag. Idag har det varit ganska intensivt i skolan, vi gick igenom en massa lagar och saker som inte intresserad mig egentligen men var ganska intressant när det var kopplad till vården. Satt och antecknade och lyssnade samtidigt men så fort lektionen var slut la hjärnan av och hamnade i nån sorts koma haha! Pratade precis med Robin och ikväll blir det tydligen skräpmat vilket är precis vad jag behöver, ibland får man unna sig lite!
 
 
Så här fint hade jag gjort igår som överraskning och snacka om att Robin blev glad! Älskar att skämma bort honom!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!