Baby making.

Ska börja skriva inlägg nu utan att skriva ett "hej" eller "hello" i början för det känns bara skumt nu och dessutom så börjar mina hälsningsfraser ta slut haha! Vad har hänt? Jo, jag har fått hem mina framkallade bilder som jag beställde på fuis hemsida två dagar sen. Grymt bra att det gick så fort! Har även skickat iväg min gamla mobil till sin nya ägare och handlat lite grejjer inför middagen ikväll men självklart glömde jag en sak så nu blir det att springa till affären igen.
 
Igår natt var det händelserikt... för katterna. Ozzy och Winnie höll på för fullt så nu hoppas vi på kattungar och Shelly låg inne hos oss i sovrummet men sov nog inte alls för att Winnie skrek hela tiden så han har legat och sovit heeeela dagen idag, snutte.
 
Nu måste jag till affären så vi hörs sen!
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!