May be a stupid choice.

Hemma från skolan och så trött att jag somnar sittandes och till och med ståendes. Min plan var att lägga mig i bra tid men vad ser jag då? Jo, Oscarsgalan visas på tv. Så nu mina vänner kommer det... Jag satt och tittade på Oscarsgalan till klockan 6 imorse! La mig strax efter 6 och vaknade 11 för att hinna till skolan och nu tror jag att hjärnan har lagt av. Hann även förbi stan efter för att köpa en grej jag har varit sugen på att testa. Köpte moroccan oil som man kan applicera i både fuktigt och torrt hår. Man tar bara några droppar och drar sedan med fingrarna genom håret men inte i hårbotten och jag kan inte ens beskriva hur gott mitt hår doftar nu!!! Går runt och sniffar på håret nu så vi hoppas verkligen att det här fungerar!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!