When you get things done.

Mätt är bara förnamnet. Robin ville göra köttgryta idag och efter att ha lagat mat i nästan tre timmar har vi nu ätit. Min mage kommer nog explodera när som helst så nu sitter jag här i soffan och försöker smälta maten innan jag kan ta en snabbdusch. Fick en del saker gjorda idag samt lite annat som inte va planerat som att skypea med min pappa! Hade tråkigt ett tag också så då fixade jag håret! Såg ut som ett afro efter men det gör inget, fint vart det iallafall. Imorgon ska jag iväg på ännu en intervju och på torsdag är en till så jag ska förbereda lite papper och sånt som ska tas med men bilder från dagen kommer här.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!