Playing it off.

Idag kan man säga att vi har sovit ut! Vaknade tjugo minuter sedan, dvs. ELVA! Har inte sovit ut på ett tag så det behövdes och om två timmar drar jag mot praktiken igen. Det bästa är att jag är ledig imorgon eftersom jag jobbar hela helgen så det ska bli skönt. Träning och serier kommer alltså förgylla min dag imorgon och jag längtar! Just nu springer kattungarna runt och leker med varandra och sina egna svansar och ni ska se dom! Vi funderade på att se hur dom reagerar när dom får i sig kattmynta men om jag ska vara ärlig så vågar jag inte testa för just nu är det som att varenda en har fått i sig en hel flaska kattmynta, helt galna är dom! Tur att dom har varandra. I fredags blev dom 6 veckor så om ytterligare 6 veckor ska dom bege sig till nya hem och det känns jobbigt men också lite skönt. Sex katter i en tvåa? Inte riktigt min grej haha!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!