Look-a-likes.

Äntligen hemma och har till och med hunnit äta OCH göra en matlåda. Dagen flöt på bra och innan jag ens visste det var det dags att gå hem så jag skyndade mig att byta om för att hinna med spårvagnen men då ringde Robin och frågade hur det gick. Försökte förklara att jag inte riktigt kunde prata eftersom jag hade bråttom men då stod han där med bilen och väntade på mig! Har jag berättat att min kille är bäst?

Har sett några avsnitt av Geordie Shore nu och jag la märke till en grej. Jag tycker att Charlotte är jättelik Leighton Meester som spelar Blair Waldorf i gossip girl! Bara jag som tycker det?! Här får ni se.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!