Heavy on the wine.

Inte ett dugg bakis... Längre. När jag vaknade imorse så hade man dom klassiska symtomen: torr i munnen, lite huvudvärk och onaturligt tunga ögonlock som inte ville öppnas. Efter ett stort glas vatten försvann dock alla symtom och jag kunde officiellt räknas som "frisk" haha. Vi startade kvällen hos oss igår där jag i och Johanna drack ett par glas vin och snackade om allt möjligt. Vi lärde känna varandra i augusti förra året så det är jätteroligt att sitta och prata om olika saker för vi lär fortfarande känna varandra och båda har upplevt helt olika saker så det är roligt att jämföra och dela med sig. Efter att vinet hade tagit slut drog vi till Manesa och tog varsin Strawberry Daiquiri (stavning?) så där satt vi ett tag innan det var dags för dricka igen. Vi bestämde oss för munken och där avslutade vi kvällen vilket var ganska skönt då jag var hemma kvart över ett! Lagom för pensionärerna och då är det lagom för mig haha! Riktigt lyckad kväll vart det och om en timme är våra bästisar från Stockholm på väg hit så då ska vi ut och visa dom Norrköping! Dom har varit här två gånger innan men det enda dom har sett i Norrköping är Puls och Hugo, lyckat!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!