Happiness through my veins.

Imorse steg jag upp kl. 6 och var pigg som attans vilket var jätteskönt! Kl. 7 började jag jobba i receptionen och idag fick jag lära mig öppna. Älskar att det bara tar mig 5 minuter att gå till jobbet för då kan jag sova längre och äta stor frukost! Nu är jag hemma och ska äta och vila innan jag ska iväg och jobba kväll på praktiken. Jobbig dag tänker många men jag älskar det! Att ha fullt upp, ta ansvar, tjäna pengar, njuta av tiden man får och veta att när man är klar med allt kommer man hem till sin stora kärlek, sin själsfrände, sin bästa vän. Ibland har man det jäkligt bra! <3

 

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!