Damn you, phone.

 
Sitter och svär just nu för min blogg app har lagt av helt. När jag klickar på den öppnas den i en sekund innan den stängs ned så nu bloggar jag genom webbläsaren på mobilen. Idag mår jag förvånansvärt bra med tanke på antalet drinkar som slank ned igår. Planen var att samlas hos oss och sedan gå och grilla men vi stannade hos oss och drog sedan och bowlade istället. Vi säger så här: vi borde stannat hos oss. Så är det tyvärr alltid. Man har roligt på förfesten och sen när man ska gå vidare blir man bara besviken. Men men, inget att klaga över nu! Idag blir det bakismat, promenad i solen, serier och kanske träning ikväll om jag orkar. Bilder från igår kommer här om jag vet hur man gör men annars kommer dom senare under dagen.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!