Bake the perfect cake.

Har haft en lång dag idag som otroligt nog har gått väldigt snabbt. Dagen började 06.30 på praktiken där vi gjorde det vanliga och sedan kl. 15 hade vi annordnat öppet hus för anhöriga så då fylldes avdelningen upp sakta men säkert och det blev mycket snack med en massa fika. En tjej på praktiken hade bakat hallonpajer som va himmelska! Hon hade marsansås i pajen också som stelnade och blev som fyllningen i wienerbröd och så hallon på det och smuldeg... så sjukt gott! Kl. 16.30 var dagen slut för mig och jag kände mig pigg som en lärka (trodde jag) men när jag väl kom hem slängde jag mig i soffan och låg kvar där till Robin kom hem. Lite taccos slängde vi ihop och satt och kollade på champions league matchen som otroligt nog slutade exakt som jag ville! Det händer vääääldigt sällan.
 
Imorgon kommer Malin hit och myser för vi har massor att snacka om och man måste ju passa på när man är ledig en dag på en hel vecka. Det bästa med morgondagen blir nog.. sovmorgon!!! Ska sova till fåglarna utanför fönstret väcker mig, väckarklockan lägger jag undan ikväll och det känns AWESOME!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!