Why does the weekend... end?

Im back!
Har inte orkat eller velat blogga på hela helgen eftersom att min pappa har varit på besök så det kändes mer logiskt att spendera all tid med honom och Robin. Vi har haft det sååå mysigt! Både jag och Robin sa att det blev helt tomt så fort han hade åkt. Jag jobbade både lördag och söndag men det va riktigt bra tider så jag hann vara med mycket ändå och vi hann med en del saker. Vi körde wii bowling, åkte och shoppade, drack en massa te och bara umgicks! Perfekta helgen helt enkelt så nu blir det att åka ner till Tyskland en weekend snart!
 
Igår blev det spontanbowling på Hugo eftersom att jag är heeeelt ledig idag och idag kommer Sara och Mike på besök och sen får vi se vad som händer!
 
 
Jag i min underbara nya röda kappa som jag ska visa er senare <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!